POLITYKA JAKOŚCI

  1. Misją firmy jest zarządzanie nieruchomościami zgodnie z obowiązującymi przepisami i wymaganiami klientów.
     
  2. Dążymy do utrzymania nieruchomości w stanie niepogorszonym, zgodnie z przeznaczeniem oraz do podwyższania ich wartości.
     
  3. Naszym celem jest zadowolenie klientów, najemców i współwłaścicieli nieruchomości.
    Terminowość realizacji usług, ich fachowość, obniżanie kosztów zarządu nieruchomościami wspólnymi, optymalizacja kosztów eksploatacyjnych.
     
  4. Powyższe cele realizować będziemy poprzez:
    • dokonywanie uzasadnionych inwestycji,
    • podnoszenie jakości świadczonych usług,
    • badanie zadowolenia właścicieli i użytkowników nieruchomości oraz wychodzenie naprzeciw ich oczekiwaniom,
    • kształtowania korzystnych relacji w dostawcami zewnętrznymi,
    • stałe podnoszenie kwalifikacji pracowników,
    • terminowość realizowanych zadań.
       
  5. Stałe monitorowanie celów poszczególnych działalności i procesów.
     
  6. Firma deklaruje taki sposób organizacji działań, który pozwoli na zabezpieczenie niezbędnych dla realizacji ww. celów środków finansów jak również generowanie dodatkowych źródeł dochodów.
     
  7. Firma dokonuje stałych przeglądów systemu zarządzania w celu zwiększenia jego skuteczności.
     
  8. By zrealizować stawiane sobie cele wszyscy pracownicy firmy są zaangażowani w rozwój i poprawę wszelkich elementów zarządzania.
     

Certyfikat dla Systemu Zarządzania wg PN-EN ISO 9001:2015
 



Rejestr zmian