Regulamin korzystania z systemu Internetowej Obsługi Kontrahenta (IOK)
Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o.
- System Internetowej Obsługi Kontrahenta, zwany dalej IOK, ma na celu umożliwienie najemcom i właścicielom lokali wglądu do stanów rozrachunków dotyczących ich lokali oraz innych informacji udostępnianych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o., zwany dalej Spółką, bez potrzeby bezpośredniego kontaktu w siedzibie Spółki.
- System IOK jest prowadzony jako usługa nieodpłatna i nie jest usługą w rozumieniu przepisów ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Dostęp do systemu IOK jest możliwy poprzez stronę internetową Spółki https://zgmchojnice.pl/ w zakładce E-CZYNSZE lub https://iok.zgmchojnice.pl/ po podaniu danych uwierzytelniających, tj. identyfikatora użytkownika i hasła.
- O uzyskanie dostępu do systemu IOK mogą ubiegać się najemcy i właściciele lokali, poprzez złożenie wniosku o aktywację konta w IOK (załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu). Na podany we wniosku adres poczty elektronicznej zostanie przesłana informacja o czasie i miejscu odebrania danych uwierzytelniających (identyfikatora użytkownika i hasła). Dane te zostaną wydane po okazaniu dokumentu potwierdzającego tożsamość.
- Prezentowane w systemie IOK saldo rozrachunków ma charakter informacyjny i nie stanowi wyłącznej podstawy do reklamacji wysokości rozliczeń. System działa o dane generowane automatycznie, nieweryfikowane przez pracownika. Saldo rozrachunku prezentowane na koniec miesiąca może nie uwzględniać np. kwot z nieotrzymanych lub niezaksięgowanych wyciągów bankowych. Wyjaśnień stanów rozrachunków należy dokonywać osobiście w siedzibie Spółki.
- Użytkownicy systemu IOK zobowiązani są do zachowania poufności identyfikatora użytkownika i hasła. W przypadku ujawnienia danych uwierzytelniających osobie nieupoważnionej, użytkownik zobowiązany jest do niezwłocznej zmiany hasła.
- Spółka zobowiązana jest do wygenerowania nowego hasła lub zablokowania dostępu do systemu IOK na pisemne żądanie użytkownika.
- Użytkownicy systemu IOK zobowiązani są do samodzielnej zmiany hasła wygenerowanego na potrzeby pierwszego uwierzytelnienia, zgodnie z procedurą wymuszoną przez system.
- Spółka zastrzega sobie prawo do zablokowania dostępu do systemu IOK w przypadku stwierdzenia korzystania z niego w sposób sprzeczny z niniejszym Regulaminem lub przepisami prawa.
- Spółka zastrzega sobie prawo do zablokowania dostępu do systemu w przypadku zaprzestania prowadzenia rozrachunków z najemcą lub właścicielem.
- Spółka zastrzega sobie prawo do zmiany zasad funkcjonowania systemu IOK.
- Spółka nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości korzystania z systemu IOK z powodu przerw konserwacyjnych oraz przyczyn niezależnych od Spółki.
- Reklamacje dotyczące funkcjonowania systemu IOK należy zgłaszać na adres e-mail: sekretariat@zgm.chojnice.pl
Wniosek o aktywację konta w IOK (pdf)