Szanowni Państwo,
w związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa typu COVID-19, mając na uwadze bezpieczeństwo i zdrowie Państwa oraz pracowników, Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w dalszym ciągu wstrzymuje bezpośrednie przyjmowanie interesantów.
Bardzo prosimy o kontaktowanie się z pracownikami i załatwianie wszelkich spraw telefonicznie pod nr tel. 52 3975009 lub za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail sekretariat@zgm.chojnice.pl bądź poczty tradycyjnej. Korespondencję można dostarczać do skrzynki pocztowej umieszczonej przy wejściu do siedziby Spółki lub za pośrednictwem placówki pocztowej. Przy drzwiach wejściowych do siedziby Spółki zamontowany jest też domofon umożliwiający kontakt z pracownikami.
Blankiety wpłat (książeczki opłat) można zamawiać:
W zamówieniu prosimy określić sposób odbioru:
Informujemy także o możliwości dostępu do serwisu Internetowej Obsługi Kontrahenta (IOK). Każdy, kto posiada dostęp do internetu będzie mógł bez wychodzenia z domu sprawdzić aktualny stan finansowy lokalu, odczyty liczników czy bieżące ogłoszenia.
W celu uzyskania dostępu do IOK osoba zainteresowana powinna złożyć wniosek o aktywację konta na adres e-mail: sekretariat@zgm.chojnice.pl. Wniosek dostępny jest na stronie internetowej Spółki w zakładce E-CZYNSZE. Szczegółowe informacje można uzyskać telefonicznie w sekretariacie pod nr tel. 52 3975009.
Prosimy o wyrozumiałość i przepraszamy za utrudnienia.
Wróć