Szanowni Państwo,
Informujemy, że z dniem 23 czerwca 2021 r. wznawiamy bezpośrednią obsługę interesantów.
W związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa typu COVID-19, mając na uwadze bezpieczeństwo i zdrowie Państwa oraz pracowników prosimy o bezwzględne przestrzeganie zasad reżimu sanitarnego.
Wszystkie osoby wchodzące do budynku Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. zobowiązane są do:
W dalszym ciągu zachęcamy do kontaktowania się z pracownikami i załatwiania wszelkich spraw telefonicznie pod nr tel. 52 397 50 09 lub za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail sekretariat@zgm.chojnice.pl bądź poczty tradycyjnej. Korespondencję można dostarczać do skrzynki pocztowej umieszczonej przy wejściu do siedziby Spółki lub za pośrednictwem placówki pocztowej.
Blankiety wpłat (książeczki opłat) można zamawiać:
Informujemy także o możliwości dostępu do serwisu Internetowej Obsługi Kontrahenta (IOK). Każdy, kto posiada dostęp do internetu będzie mógł bez wychodzenia z domu sprawdzić aktualny stan finansowy lokalu, odczyty liczników czy bieżące ogłoszenia.
W celu uzyskania dostępu do IOK osoba zainteresowana powinna złożyć wniosek o aktywację konta na adres e-mail: sekretariat@zgm.chojnice.pl. Wniosek dostępny jest na stronie internetowej Spółki https://zgmchojnice.pl/ w zakładce E-CZYNSZE. Szczegółowe informacje można uzyskać telefonicznie w sekretariacie pod nr tel. 52 397 50 09.
Wróć