Szanowni Państwo,
informujemy, iż w związku z wejściem w życie rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 stycznia 2022 roku zmieniającego rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz.U. z 2022 r., poz. 149) obsługa interesantów Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. od dnia 25 stycznia 2022 roku do dnia 28 lutego 2022 r. roku odbywa się według poniższych zasad.
Bardzo prosimy o kontaktowanie się z pracownikami i załatwianie wszelkich spraw telefonicznie pod nr tel. 52 397 50 09 lub za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail sekretariat@zgm.chojnice.pl bądź poczty tradycyjnej. Korespondencję można dostarczać do skrzynki pocztowej umieszczonej przy wejściu do siedziby Spółki lub za pośrednictwem placówki pocztowej.
Przy drzwiach wejściowych do siedziby Spółki zamontowany jest też domofon umożliwiający kontakt z pracownikami.
Blankiety wpłat (książeczki opłat) można zamawiać:
W zamówieniu prosimy określić sposób odbioru:
Informujemy także o możliwości dostępu do serwisu Internetowej Obsługi Kontrahenta (IOK). Każdy, kto posiada dostęp do internetu będzie mógł bez wychodzenia z domu sprawdzić aktualny stan finansowy lokalu, odczyty liczników czy bieżące ogłoszenia. W celu uzyskania dostępu do IOK osoba zainteresowana powinna złożyć wniosek o aktywację konta na adres e-mail: sekretariat@zgm.chojnice.plWniosek dostępny jest na stronie internetowej Spółki https://zgmchojnice.pl/ w zakładce E-CZYNSZE. Szczegółowe informacje można uzyskać telefonicznie w sekretariacie pod nr tel. 52 397 50 09.
Prosimy o wyrozumiałość i przepraszamy za utrudnienia.
Wróć